Шумно в салоні автомобіля? Хочеш більшого комфорту? Професійна шумоізоляція салону у Бердичеві.


Вібродемпфірування і шумоізоляція салону автомобілів - це підготовка салону і кузова автомобіля до інсталяції відео і аудіо систем , з метою забезпечення високої якості звуку.

 

Шумоізоляція салону

При працюючому двигуні звукові хвилі поширюється в усіх напрямках. Проходячи через метал перебирання з моторного відсіку , штатну шумоізоляцію , килими і тому подібні елементи салону звукові хвилі в значній мірі гасяться . Проте , шум двигуна все одно залишається чутним . Хоча звукові хвилі і втрачають свою енергію , однак вони викликають вібрацію поверхонь великої площі , таких як : дах , підлогу , стінка моторного відсіку , боковини багажника , фільонки дверей , і так далі.

Дещо менше вібрують елементи малої площі , а так само елементи з великим числом вигинів : ребра жорсткості кузова , стійки і так далі. Крім переходу енергії хвиль звуку в механічну енергію коливань , вібрації поверхонь безпосередньо пов'язані з вібраціями елементів самого транспортного засобу : трансмісії , двигуна , елементів ходової частини і так далі. І хоча амплітуда вібрацій невелика, але дані коливання також породжують звукові хвилі. Неможливо розділити первинні звукові хвилі , тобто проникаючі через всілякі ущільнювачі , від вторинних , викликаних вібрацією поверхонь . Пасажири чують просто широкосмуговий шум .

При шумоізоляції проводиться вібродемпфірування металевих поверхонь ( з нанесенням ізолюючого матеріал на метал кузова безпосередньо ) . Воно має своєю метою заглушення вторинних звукових хвиль. Потім виконують вже укладку додаткових шумозахисних матеріалів декількох видів. У прямій залежності від мети застосовуються різні структури матеріалів .

Вібродемпфірування дозволяє перевести механічну енергію коливань металевих поверхонь в теплову енергію , распределяющуюся в шарі віброізоляції , і значно знижується , таким чином , інтенсивність вторинних хвиль звуку. При виконанні бюджетної шумоізоляції досить покрити вібродемпфірующім матеріалом близько 80-90 % поверхні металу , не зачіпати ребра та інші жорсткі елементи кузова. Обробці повинні бути піддані стінка моторного відсіку ( з внутрішнього боку) , підлогу салону , фільонки дверей , тунель , дах і багажник.

Для виконання робіт повинен бути розібраний весь салон , якщо це необхідно , то проводиться демонтаж торпедо і обігрівача. Укладається шар додаткової віброізоляції поверх штатної (або навіть декілька). Якщо штатна віброізоляція не прилягає безпосередньо до металу , її потрібно або демонтувати повністю , або спробувати , як слід укласти на місце. Шумоізоляцію укладають під штамповані «рідні » деталі шумоізоляції.

Є декілька типів прокладок матеріалів , що прибирають ненав'язливі поскрипування (так звані "цвіркуни" ) , які після виконання шумоізоляції починають бути чутні сильніше , так як загальний шумовий фон істотно знижений. Взагалі , будь-які операції , пов'язані з шумоізоляцією потрібно виконувати з оглядкою на присутність внутрісалонних шумів.

 
Усередині салону бувають чутні деренчання і шуми пластмасових деталей облицювання , торпедо і тому подібних елементів . Крім проклеивания і прокладання стиків можна також частково усунути ці шуми за допомогою вібродемпфірованія спеціальним матеріалом великих площ пластика.

 
Не можна відповісти однозначно , які саме елементи необхідно обов'язково шумоізоліровать : багажник , двері , дах ; і чи потрібно робити в принципі додаткову шумоізоляцію . Чи не зустрічаються практично автомобілі, у яких дах в заводських умовах була б вібродемпфірована , за винятком великих універсалів , та й то лише частково. Це пояснюється тим , що , на думку виробників , проникає крізь зону даху відносно мала кількість зовнішніх шумів. Тим не менше, під час руху з досить великою швидкістю дах може стати досить вібронагруженностью зоною , тобто перетворитися на джерело вторинних шумів. По даху можуть також стукати краплі дощу . Якщо обробити дах шумопоглинаючими матеріалами , то можна успішно нівелювати ефект від цих неприємних явищ .

 

Через двері проникає багато зовнішніх шумів , фільонки мають великі площі ( хоча саме скло є відмінним шумоизолятором ) . Тому важливість обробки дверей може поступатися тільки самим шумливим зонам - підлозі салону та стінці моторного відсіку. Часто якісно виконана обробка дверей може дати ефект , порівнянний, скажімо , з ефектом обробки підлоги. Особливо стосується це великорозмірних автомобілів з заводської якісною обробкою підлоги. Слід також зауважити , що двері оброблені на заводі традиційно і не дуже рясно (це стосується навіть досить дорогих автомобілів).

 

Шумоізоляція стійок і інших жорстких елементів , або підкапотного простору , є виправданим лише в тому випадку , коли виконані вже всі інші види робіт. Варто звернути увагу також і на ці зони , якщо керуватися принципом " дрібниць немає". Хоча , потрібно відзначити , що в автомобілях з дизельними агрегатами вібродемпфірованіє одній тільки кришки капота вже здатне показати відчутний результат.

 

Автомобілі різних брендів , марок і моделей відрізняються один від одного суттєво , тому до кожного замовлення необхідно підходити абсолютно індивідуально. Досвід роботи дозволяє фахівцям нашої компанії вибирати найбільш відповідні варіанти , за співвідношенням ціна / досягнутий ефект , для будь-якого автомобіля .